Santa Eulària presenta a la fira de Londres la seva aposta pel turisme familiar | Noudiari.es

Santa Eulària presenta a la fira de Londres la seva aposta pel turisme familiar

@Noudiari/ L’Ajuntament de Santa Eulària des Riu està celebrant aquests dies, dins del marc de la fira de turisme World Travle Market (WTM), una sèrie de reunions amb periodistes i mitjans de comunicació anglesos especialitzats en turisme familiar. L’alcalde, Vicent Marí; i la regidora de Turisme, Carmen Ferrer, han aprofitat aquestes trobades amb professionals del món turístic per a donar a conèixer el projecte municipal de Segell de Turisme Familiar (STF) que impulsa el Consistori i que compta amb el recolzament dels empresaris del municipi.



Durant la fira s’ha donat a conèixer la imatge d’aquest segell així com els avantatges que suposa escollir per a les vacances una destinació familiar, els quals centren el follet informatiu editat per a l’edició d’enguany de la fira.

L’obtenció del reconeixement com a destinació familiar és la culminació d’un llarg procés al qual s’han implicat tant l’Ajuntament com les empreses del municipi, treballant conjuntament per a diferenciar l’oferta turística cap un sector més específic.

La regidora Carmen Ferrer a la fira de turisme de Londres.

En aquest sentit, es destaca la feina feta els darrers anys per a dotar Santa Eulària des Riu amb nous espais i infraestructures urbanes i culturals destinades a l’oci i entreteniment infantil, com és el cas del Parc d’es Fameliar, la Ruta del Riu adaptada a totes les edats, o el festival de teatre familiar Barruguet, que es celebra cada any durant el darrer cap de setmana del mes de maig.

La ‘platja sense fums’, l’accessibilitat de les platges de Cala Llonga i Santa Eulària o el reconeixement del municipi com a Ciutat Amiga de la Infància són altres dels aspectes destacats durant les reunions mantingudes aquests dies de fira.

En aquests moments, 31 empreses ja han signat el compromís d’adhesió al programa, el que suposa més del 60% del volum de places del municipi. Aquest reconeixement suposa per als visitants una garantia de qualitat i serveis. En el cas dels allotjaments, és obligatori estar adaptats amb mesures de seguretat específiques als endolls, han de disposar de bressols gratuïts, rails de seguretat als balcons, menú per a nens, cadiretes, espai d’oci per als més petits, etc.

En el cas dels restaurants, hauran de comptar amb cadires per a nens, pitets, canviadors de bolquers als banys, menús infantils  o microones per a escalfar biberons o menjar. Els establiments que han signat el comprimís seran auditats durant l’hivern per tal de poder lluir el segell a la temporada 2018.

D’altra banda, s’ha previst que les oficines d’informació turística municipal incloguin informació específica sobre activitats, programes o visites que es poden fer amb nens, així com la possibilitat de lliurar polseres amb les dades de contacte dels pares en cas de pèrdua del menor.

Una respuesta para Santa Eulària presenta a la fira de Londres la seva aposta pel turisme familiar

  1. luisluis Responder

    7 noviembre, 2017 en 19:49

    Muy bien por Santa Eulalia. De discotecas y ruido hasta las narices

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *