La galería Vía 2 organiza su última exposición antes de cerrar por la crisis | Noudiari.es

La galería Vía 2 organiza su última exposición antes de cerrar por la crisis

La galería Vía 2, en la vía Púnica, cierra sus puertas a final de año con una exposición de despedida a cargo del artista Pep Monerris ‘Bagaix’, que se inaugura el martes día 11. Éste será el segundo cierre que causa la crisis este año en las galerías de arte privadas junto a Bullit de Blau, una desaparación que se debe sumar a la de la sala de exposiciones de Sa Nostra y la próxima del Cente Cultural s’Alamera, dependiente del Consell Insular, que deja de prestar servicio este sábado día ocho.

4 Respuestas a La galería Vía 2 organiza su última exposición antes de cerrar por la crisis

  1. Neus Responder

    6 diciembre, 2012 en 9:24

    Perdó però l’altre que va tancar no es dei “bullit de blau”?… Ai el subconscient! En què estariem pensant? 😀

  2. Soldat Responder

    6 diciembre, 2012 en 17:28

    Efectivament, no havia menjat res en tot el dia i tenia unes roges esperant a la nevera per passar a millor condició, cosa que em va fer posar Bullit de Peix i no Bullit de Blau. Mai l’actualitat ni en Micolau ni tots els buròcrates de Washington faran que deixi de prioritzar les coses importants de la vida.
    Neus, moltes gràcies per avisar i ja ho he corregit, o així pens, que tal vegada he posat Alhambra i no Alamera, que, com Homer Simpson, no feia més que pensar en una cerveseta fresca en arribar a casa. (no sé com es posen els “emoticonos”, però aquí un somriure de tornada).

  3. Daytona Responder

    6 diciembre, 2012 en 20:18

    Una pena que cierre una galería tras otra. Lo siento en especial por s’Alamera porque los ciudadanos de Eivissa nos dejamos unos 500.000 euros en su reforma por solo cinco años de uso, si no recuerdo mal. Malas noticias para la cultura.

  4. Pau Sarradell Responder

    6 diciembre, 2012 en 22:28

    Quan els temps són dolents per a la vida en general per a les arts són encara pitjors. Si les sales de servei públic no aguanten, què podem esperar de les privades, que són negocis i es troben fent funcions socials?
    El meu bon amic Bagaix tindrá el dobtós honor de ser el darrer en exposar a Via2. Allà hi seré.

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *