L’Eivissa hippy, l’estand més visitat pel públic a Fitur 2014 | Noudiari.es

L’Eivissa hippy, l’estand més visitat pel públic a Fitur 2014

@Noudiari / L’Ajuntament de Santa Eulària, Las Dalias, el Hippy Market de Punta Arabí i el Consell Insular d’Eivissa han tornat avui a unir les seves forces, dins de la primera jornada oberta al públic a Fitur, per a recrear l’essència d’aquestos dos conegudíssims mercats hippies, punts d’atracció de visitants i que l’any passat varen ser reconeguts com a Indrets d’Interès Turístic Municipal pel Consistori eularienc.

Imagen del estand de las Pitiüses esta mañana, donde se han formado las mayores colas de la feria

Imatge de l’estand de les Pitiüses aquest matí

Artesans i músics de Las Dalias han omplert de fantasia i creativitat l’estand d’Eivissa i Formentera a la fira Fitur que es celebra a Madrid en aquestos dies.Les polseres personalitzades de Veronique Petit, guanyadora del concurs a la millor parada en 2013, els espectaculars vestits d’Aurobelle, els famosos borses i complements de World Family i l’art del ‘aerògraf sobre tela de sac de Antonio Portero han convocat a centenars de persones en una jornada obert al públic. Una jornada que ha comptat amb l’animació del clown Hugo.

L’atmosfera dels mercats hippies s’ha completat al llarg del dia amb cerimònies espirituals i musica en directe de Jon Michell i Saigo, un so chill ètnic que utilitza instruments de corda com els taulells indis i flautes. A més, els visitants del estand eivissenc han rebut diferents regals com diademes, cintes de flors pels cabells, calendaris i revistes i informació promocional del destí Eivissa. També s’han ofert degustacions de producte local com sobrassada, botifarró, formatge, orelletes, vi de la Terra i herbes eivissenques.

L‘iniciativa és semblant a la que es va dur a terme a la World Travel Market de Londres el novembre passat, però en aquesta ocasió, enlloc de limitar l’exhibició a un parell d’hores i dintre de les jornades reservades a professionals del sector turístic, s’ha optat per fer la promoció en la jornada de portes obertes al públic per poder captar directament l’interès del turista. Es tracta d’una promoció destinada a destacar aquest producte diferenciador de l’illa d’Eivissa i que es pot trobar tot l’any. Aquesta iniciativa es durà també a la fira ITB prevista a Berlin a inicis de març per completar així la presència en les tres fires generalistes més importants.

Las Dalias a Fitur

Las Dalias a Fitur

S’ha ofert a l’espectador la barreja de transcendència i d’espectacle de carrer que caracteritza Las Dalias i el Hippy Market, hereus i continuadors de l’esperit hippy que va implantar-se a Eivissa als anys 60 i 70 i que ha permès que tots dos mercats puguin haver celebrat al 2013 el seu 25 i 40 aniversari, respectivament.

Per altra banda, Minube i Ifema han organitzat una gymkana per “viatgers” en el marc de Fitur i s’estima una participació de 3.000 persones (quantitat semblant a la del 2013). Eivissa és el destí turístic especial en aquest concurs i si s’aconsegueixen els 3 segells d’Eivissa es guanya un bonus de 45 segons. Les proves d’Eivissa estan centrades en la gastronomia local, el patrimoni i la filosofia hippy. Tots el participants que passin per l’estand d’Eivissa, de fet, han d’anomenar un plat típic de gastronomia eivissenca, un bé declarat patrimoni de la Humanitat i fer-se una foto amb attrezzo hippy (i penjar-la en les xarxes socials).

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *