La FSE defensa la gestió d’Aida Alcaraz en la millora de la seguretat de Sant Antoni | Noudiari.es

La FSE defensa la gestió d’Aida Alcaraz en la millora de la seguretat de Sant Antoni

@Noudiari / La Federació Socialista d’Eivissa i l’Agrupació Socialista de Sant Antoni de Portmany han fet públic avui el seu suport a la tinent d’alcalde Aida Alcaraz, respecte a la denúncia contra la seua persona per la seua gestió al capdavant de la Policia Local. Els socialistes també volem aclarir que no s’ha determinat apertura de judici oral contra la seua persona.

Aida Alcaraz

El PSOE insisteix que l’equip de govern municipal de l’alcalde Pep Tur, la tinent d’alcalde Aida Alcaraz i la resta de regidors i regidores del tripartit treballa “molt satisfactòriament en favor d’un poble amb més seguretat ciutadana, més control i una indústria turística que redundi en favor de la millora de la qualitat de vida dels residents i dels treballadors”.

En front del model del Partit Popular, “que governava l’Ajuntament des del favoritisme i en la defensa d’interessos particulars, l’actual equip sempre ha actuat amb correcció i en la defensa d’un altre model per a Sant Antoni”.

“La mala gestió de la Policia Local per part del PP va ser un exemple d’una manera d’actuar que va acabar provocant una greu erosió de la imatge del municipi, que havia anat empitjorant de manera irremeiable a causa d’una multitud de problemes que el PP era incapaç de resoldre o que fins i tot va fomentar, com va ser la deficient gestió de la seguretat pública i de les ordenances municipals”, diuen el socialistes.

Aida Alcaraz “és una persona clau dins l’Ajuntament en el desenvolupament d’un nou model per a Sant Antoni, i és per això que compta amb tot el nostre suport i reconeixement, convençuts que les acusacions contra la seua persona seran desestimades”, conclou la nota.

10 Respuestas a La FSE defensa la gestió d’Aida Alcaraz en la millora de la seguretat de Sant Antoni

  1. Dario Responder

    15 abril, 2018 en 21:02

    Es una prepotente y lo sabe todo el mundo

  2. Dimisión Responder

    15 abril, 2018 en 22:51

    Están asumiendo de facto que no hay por dónde sostener que Aída Alcaraz mantenga su cargo porque no contestan a la información que ha salido hoy, sino que hacen una defensa de su gestión que no viene a cuento.

    Hoy se ha publicado que el juez le va a abrir juicio oral una vez lo pidan fiscalía o acusación particular, al apreciar indicios de un delito de acoso laboral, en ningún momento niegan que se haya producido tal acoso.

    Las víctimas de la irresponsabilidad de los políticos siempre son las mismas: los ciudadanos y, en este caso, el cuerpo de policía.

  3. Momo Responder

    16 abril, 2018 en 0:19

    Animo Aida, valiente!!!

  4. Portmanyí Responder

    16 abril, 2018 en 9:31

    Mezclan churras con merinas.
    Dimisión ya!!

  5. Pepo Responder

    16 abril, 2018 en 9:34

    Estaba claro que con esa chulería no podía llegar muy lejos Sta. Aída.
    Vaya dimitiendo que es la única opción sensata que le queda.

  6. M.Martinez Responder

    16 abril, 2018 en 9:47

    Ya estamos como siempre con la política de “Y tu mas”.
    Abrimos un agujero para tapar otro, y siempre sigue quedando uno abierto .

    Ya metieron la pata con la contratación de la señora Ángeles Gallardo.
    Esto es un suma y sigue, se comportan como avestruces, escondiendo la cabeza.
    Ahora toca asumir responsabilidades.
    Transparencia? , me parto.

  7. Joanet Responder

    16 abril, 2018 en 9:54

    La primera que ha tingut nassos d’intentar posar ordre dins el corral de la policia de Sant Antoni i llegir aquests comentaris. N’hi ha molts que ja vos va bé el desordre de la Sant Antoni i el compliment de les ordenances a la carta.

  8. Joanet 2 Responder

    16 abril, 2018 en 10:23

    Joanet. Para poner orden no hace falta acosar laboralmente a un trabajador, y no es al único lo que pasa es que los demás no se deben atrever a querellarse. Lo que hay que ver, los socialistas defendiendo el acoso laboral !!!

  9. Portmanyí Responder

    16 abril, 2018 en 16:22

    Dimisión ya!!
    No queremos políticos investigados por acoso laboral a los funcionarios gobernando nuestro pueblo!!

  10. A caray Responder

    17 abril, 2018 en 9:53

    Creo recordar que a Pepe Sala se le impidio ser cabeza de lista para el Consell por estar imputado (luego absuelto). Y ahora esta se quiere salir por la tangente.
    A la calle y a trabajar de lo que sea y no vivir del cuento.

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *