Noudiari.es
  • Local
    • Local
    • Santa Eulària
    • Sant Joan
    • Sant Antoni
    • Formentera
    • Sant Josep
    • Vila
  • + Pitiüses
  • Deportes
    • Fútbol
    • Baloncesto
    • Atletismo
    • Balonmano
    • Natación
    • Motor
    • Tiro con arco
  • Opinión
    • Cartas a noudiari
    • Columna
  • Cultura
    • Libros
    • Música
    • Llibres curiosos
    • Paraules Nostres
    • Cine
    • Cómics
  • Empresas
Sin resultados
Ver todos
Sin resultados
Ver todos
Noudiari.es
Sin resultados
Ver todos

El Consell d’Eivissa fa efectiu el pagament de les prestacions extraordinàries en matèria de serveis socials per la COVID-19

Por Redacción
25 junio 2021
en Local
0
El Consell d’Eivissa fa efectiu el pagament de les prestacions extraordinàries en matèria de serveis socials per la COVID-19

David Álvarez Cayuela ha promès el seu càrrec avui com a conseller del Grup Unides Podem en substitució de Viviana de Sans Trotta.

0
Compartido
Share on FacebookShare on Twitter

La consellera de Benestar Social i Recursos Humans del Consell Insular d’Eivissa, Carolina Escandell, ha anunciat avui en sessió plenària que ja s’han fet efectius els pagaments als beneficiaris de la línia extraordinària de prestacions socials convocades per fer front a l’impacte econòmic familiar ocasionat per la COVID-19.

En total s’han informat favorablement 378 sol·licituds, concedint un total de 474.000 euros sobre els 600.000 dels que estava dotada aquesta línia de prestacions. La consellera Escandell ha explicat què «aquest romanent ens permetrà respondre a les al·legacions que ara puguin sorgir, per intentar que es pugui informar positivament alguna sol·licitud més. Igualment des d’ara mateix començam a treballar en una nova línia d’ajudes que serà més àgil i més accessible, ja que les anteriors s’havien convocat en règim de concurrència competitiva», ha explicat Escandell.

El Consell d’Eivissa ha estat l’únic Consell de les Illes que ha fet una línia de prestacions extraordinàries per a la COVID-19, que ha estat valorada, informada i pagada en el temps mig que els diferents consells necessiten per resoldre tot tipus de convocatòries de prestacions de lliure concurrència, malgrat l’enorme nombre de sol·licituds (1.079 en total). Cada beneficiari ha percebut una quantitat d’entre 1000 i  1.500 euros.

Per tipologia, la Modalitat A (dones víctimes de violència de gènere) té 30 beneficiàries, la Modalitat B (persones amb discapacitat que tenen dificultats per a accedir al mon laboral) té 16 beneficiaris, la Modalitat C (famílies acollidores de menors amb mesures de protecció) té 3 famílies beneficiàries i la Modalitat D (persones o famílies vulnerables no incloses en cap de les modalitats anteriors) té 378 sol·licituds favorables.

Medalla d’Or
Per altra banda, el Ple del Consell ha aprovat la concessió de la Medalla d’Or al dissenyador eivissenc Antonio Bonet Planells, Tony Bonet, en reconeixement a la seva trajectòria, en el marc de la celebració del 50 aniversari des de la primera Passarel·la Adlib d’Eivissa.

Tony Bonet és un dissenyador de moda lligat des de les seves primeres passes a la indústria de la moda eivissenca des d’on ha defensat i posat en valor l’essència, tradició i exclusivitat pròpies de la Moda Adlib, sector al que està lligat des de fa més de vint anys, primer com a dissenyador de la firma Bianca, una de les precursores de la industria tèxtil eivissenca i des de l’any 2011 amb la seva pròpia marca. Tècnic Superior en Modelisme d’Indumentària, Tony Bonet ha completat la seva formació acadèmica amb un Grau en Arts a la modalitat de Disseny i Moda.

Nascut a Eivissa es va formar a l’Escola d’Arts i Oficis de l’illa, encarnant l’aposta per la formació i professionalització que representa per als eivissencs els centre d’Arts i Oficis. La seva passió per la moda té els seus orígens en la confecció de peces típiques eivissenques com els mantons i els flocs que trasllada a les seves col•leccions en constant creixement i evolució. D’estil transgressor i característic, ha col•laborat amb diferents firmes de moda i artesania eivissenques representant l’illa i la seva industria tan a nivell nacional com internacional. Al llarg de la seva trajectòria professional ha rebut diferents reconeixements individuals i col•lectius com ara el Premi Ramon Llull, el Premi Art Jove de Balears, el segon premi al certamen de joves dissenyadors d’Espanya o la medalla europea al mèrit al treball que atorga l’Associació Europea d’Economia i Competitivitat.

El passat Ple de maig aprovà la concessió dels Premis al Mèrit Ciutadà a Voluntaris d’Eivissa, DISCARED, al periodista ‘Nito’ Verdera i a la ramadera Maria Ramon. Tots aquests premis es lliuraran a un acte institucional previst pel dia 9 de juliol a l’Auditori del Centre Socio Cultural de Cas Serres.

‘Som Comerç
En si del debat d’una moció presentada pel Grup Unidas Podemos per a la creació de bonus que puguin ser emprats pels residents de l’illa a establiments turístics d’Eivissa, la consellera de Promoció Econòmica i Empresarial, i Cooperació Municipal, Maria Fajarnés, ha explicat que el programa d’incentius econòmics Som Comerç s’ampliarà al sector HORECA (Hoteleria, Restauració i Cafeteries) per tal de dinamitzar aquest sector, com ja s’ha fet amb el comerç de proximitat en diverses campanyes impulsades pel Consell Insular d’Eivissa, la PIMEEF i els cinc ajuntaments.

En la seva darrera campanya, celebrada al mes d’abril, el programa ‘Som Comerç’ va permetre injectar casi 76.500 euros repartits en un total de 1.431 vals, dels què 307 es van bescanviar a Eivissa, 583 a Santa Eulària des Riu, 251 a Sant Josep de sa Talaia i 290 a Sant Antoni de Portmany.

Aquest suport es suma a la recent resolució de les ajudes per pal·liar els efectes de la COVID-19 a aquelles empreses que els mesos de gener, febrer i març no varen poder exercir la seva activitat amb normalitat, i que consten d’una quantitat màxima de 1.500 euros per mes d’afectació. En total es van repartir 3.004.500 euros en un total de 668 establiments. A més, es treballa en l’ampliació d’aquesta línia d’ajudes a altres sectors que s’han vist durament agreujats per la crisi com són les agències de viatges, firants o les empreses d’organització d’esdeveniments.

David Álvarez Cayuela, nou conseller del Grup Unides Podem
David Álvarez Cayuela ha promès el seu càrrec avui com a conseller del Grup Unides Podem en substitució de qui fou consellera d’aquesta institució, Viviana de Sans Trotta. El president Vicent Marí l’ha desitjat molta sort i encerts en aquesta nova etapa, mentre que Álvarez ha manifestat el seu compromís de treballar en benefici de tots els eivissencs, especialment «de les classes treballadores», des de l’oposici

Noticia anterior

Santa Eulària abre un proceso participativo previo a la modificación de las NNSS para ordenar el suelo industrial

Siguiente noticia

Las Pitiusas registran 25 positivos y 11 altas en 48 horas

RelacionadoNoticias

Un incendio en una vivienda provoca el corte de varias calles en Ibiza

Un incendio en una vivienda provoca el corte de varias calles en Ibiza

14 mayo 2025
Aguas fecales y toallitas flotando por el centro de Ibiza tras un nuevo episodio tormentoso

Alerta amarilla por lluvias este jueves en Ibiza y Formentera, con hasta 70 litros en 12 horas

14 mayo 2025
Más del 50% de la pradera de Posidonia oceánica analizada en Talamanca está muerta

Las principales organizaciones ecologistas de Baleares piden conservar las acumulaciones de posidonia en las playas

14 mayo 2025
Detienen al patrón de una patera de cinco metros que llegó a Formentera con 12 personas a bordo

Patrones de pateras arrojaron al mar al menos a dos migrantes muertos en la travesía en la que una mujer perdió a su bebé de 9 meses

13 mayo 2025
Siguiente noticia
Las Pitiusas registran 25 positivos y 11 altas en 48 horas

Las Pitiusas registran 25 positivos y 11 altas en 48 horas

Deja una respuesta Cancelar la respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Comentarios recientes

  • Alderaan en «Emoción» de UGT d’Eivissa i Formentera ante el hallazgo de los restos de Antonio Sánchez, sindicalista represaliado por el franquismo
  • Anonymous en Ocho detenidos en Sant Antoni por la venta de ‘gas de la risa’ en un operativo conjunto de Guardia Civil y Policía Local
  • Luisluis en Decomisan en un restaurante de Ibiza 8 kilos de pescado de pesca submarina ilegal: multas de hasta 60.000 euros
  • P. en Ibizaland 2050, por Maria Torres
  • Bigarrat en Detenido un casero en Ibiza por coaccionar a su inquilino cambiando la cerradura en su ausencia

Archivos

  • mayo 2025
  • abril 2025
  • marzo 2025
  • febrero 2025
  • enero 2025
  • diciembre 2024
  • noviembre 2024
  • octubre 2024
  • septiembre 2024
  • agosto 2024
  • julio 2024
  • junio 2024
  • mayo 2024
  • abril 2024
  • marzo 2024
  • febrero 2024
  • enero 2024
  • diciembre 2023
  • noviembre 2023
  • octubre 2023
  • septiembre 2023
  • agosto 2023
  • julio 2023
  • junio 2023
  • mayo 2023
  • abril 2023
  • marzo 2023
  • febrero 2023
  • enero 2023
  • diciembre 2022
  • noviembre 2022
  • octubre 2022
  • septiembre 2022
  • agosto 2022
  • julio 2022
  • junio 2022
  • mayo 2022
  • abril 2022
  • marzo 2022
  • febrero 2022
  • enero 2022
  • diciembre 2021
  • noviembre 2021
  • octubre 2021
  • septiembre 2021
  • agosto 2021
  • julio 2021
  • junio 2021
  • mayo 2021
  • abril 2021
  • marzo 2021
  • febrero 2021
  • enero 2021
  • diciembre 2020
  • noviembre 2020
  • octubre 2020
  • septiembre 2020
  • agosto 2020
  • julio 2020
  • junio 2020
  • mayo 2020
  • abril 2020
  • marzo 2020
  • febrero 2020
  • enero 2020
  • diciembre 2019
  • noviembre 2019
  • octubre 2019
  • septiembre 2019
  • agosto 2019
  • julio 2019
  • junio 2019
  • mayo 2019
  • abril 2019
  • marzo 2019
  • febrero 2019
  • enero 2019
  • diciembre 2018
  • noviembre 2018
  • octubre 2018
  • septiembre 2018
  • agosto 2018
  • julio 2018
  • junio 2018
  • mayo 2018
  • abril 2018
  • marzo 2018
  • febrero 2018
  • enero 2018
  • diciembre 2017
  • noviembre 2017
  • octubre 2017
  • septiembre 2017
  • agosto 2017
  • julio 2017
  • junio 2017
  • mayo 2017
  • abril 2017
  • marzo 2017
  • febrero 2017
  • enero 2017
  • diciembre 2016
  • noviembre 2016
  • octubre 2016
  • septiembre 2016
  • agosto 2016
  • julio 2016
  • junio 2016
  • mayo 2016
  • abril 2016
  • marzo 2016
  • febrero 2016
  • enero 2016
  • diciembre 2015
  • noviembre 2015
  • octubre 2015
  • septiembre 2015
  • agosto 2015
  • julio 2015
  • junio 2015
  • mayo 2015
  • abril 2015
  • marzo 2015
  • febrero 2015
  • enero 2015
  • diciembre 2014
  • noviembre 2014
  • octubre 2014
  • septiembre 2014
  • agosto 2014
  • julio 2014
  • junio 2014
  • mayo 2014
  • abril 2014
  • marzo 2014
  • febrero 2014
  • enero 2014
  • diciembre 2013
  • noviembre 2013
  • octubre 2013
  • septiembre 2013
  • agosto 2013
  • julio 2013
  • junio 2013
  • mayo 2013
  • abril 2013
  • marzo 2013
  • febrero 2013
  • enero 2013
  • diciembre 2012
  • noviembre 2012
  • octubre 2012
  • marzo 13

AVISO LEGAL Los contenidos generados por Noudiari se encuentran bajo CC BY-NC 3.0 ES Noudiari.es, Av. de Santa Eulària nº 17 escala D oficina 15D, Illes Balears redaccion@noudiari.es Noudiari es un proyecto de La Pitiusa de Internet SL, NIF B57810103. Política de cookies y Declaración de privacidad Hecho con Wordpress

Gestiona tu privacidad

Para ofrecer las mejores experiencias, nosotros y nuestros socios utilizamos tecnologías como cookies para almacenar y/o acceder a la información del dispositivo. La aceptación de estas tecnologías nos permitirá a nosotros y a nuestros socios procesar datos personales como el comportamiento de navegación o identificaciones únicas (IDs) en este sitio y mostrar anuncios (no-) personalizados. No consentir o retirar el consentimiento, puede afectar negativamente a ciertas características y funciones.

Haz clic a continuación para aceptar lo anterior o realizar elecciones más detalladas. Tus elecciones se aplicarán solo en este sitio. Puedes cambiar tus ajustes en cualquier momento, incluso retirar tu consentimiento, utilizando los botones de la Política de cookies o haciendo clic en el icono de Privacidad situado en la parte inferior de la pantalla.

Funcional Siempre activo
El almacenamiento o acceso técnico es estrictamente necesario para el propósito legítimo de permitir el uso de un servicio específico explícitamente solicitado por el abonado o usuario, o con el único propósito de llevar a cabo la transmisión de una comunicación a través de una red de comunicaciones electrónicas.
Preferencias
El almacenamiento o acceso técnico es necesario para la finalidad legítima de almacenar preferencias no solicitadas por el abonado o usuario.
Estadísticas
El almacenamiento o acceso técnico que es utilizado exclusivamente con fines estadísticos. El almacenamiento o acceso técnico que se utiliza exclusivamente con fines estadísticos anónimos. Sin un requerimiento, el cumplimiento voluntario por parte de tu Proveedor de servicios de Internet, o los registros adicionales de un tercero, la información almacenada o recuperada sólo para este propósito no se puede utilizar para identificarte.
Marketing
El almacenamiento o acceso técnico es necesario para crear perfiles de usuario para enviar publicidad, o para rastrear al usuario en una web o en varias web con fines de marketing similares.
Estadísticas

Marketing

Características
Siempre activo

Siempre activo
Administrar opciones Gestionar los servicios Gestionar {vendor_count} proveedores Leer más sobre estos propósitos
Administrar opciones
{title} {title} {title}
Sin resultados
Ver todos
  • Local
    • Local
    • Santa Eulària
    • Sant Joan
    • Sant Antoni
    • Formentera
    • Sant Josep
    • Vila
  • + Pitiüses
  • Deportes
    • Fútbol
    • Baloncesto
    • Atletismo
    • Balonmano
    • Natación
    • Motor
    • Tiro con arco
  • Opinión
    • Cartas a noudiari
    • Columna
  • Cultura
    • Libros
    • Música
    • Llibres curiosos
    • Paraules Nostres
    • Cine
    • Cómics
  • Empresas

AVISO LEGAL Los contenidos generados por Noudiari se encuentran bajo CC BY-NC 3.0 ES Noudiari.es, Av. de Santa Eulària nº 17 escala D oficina 15D, Illes Balears redaccion@noudiari.es Noudiari es un proyecto de La Pitiusa de Internet SL, NIF B57810103. Política de cookies y Declaración de privacidad Hecho con Wordpress