Noudiari.es
  • Local
    • Local
    • Santa Eulària
    • Sant Joan
    • Sant Antoni
    • Formentera
    • Sant Josep
    • Vila
  • + Pitiüses
  • Deportes
    • Fútbol
    • Baloncesto
    • Atletismo
    • Balonmano
    • Natación
    • Motor
    • Tiro con arco
  • Opinión
    • Cartas a noudiari
    • Columna
  • Cultura
    • Libros
    • Música
    • Llibres curiosos
    • Paraules Nostres
    • Cine
    • Cómics
  • Empresas
Sin resultados
Ver todos
Sin resultados
Ver todos
Noudiari.es
Sin resultados
Ver todos
Home + Pitiüses

L’Illa a Escena torna a Formentera amb més teatre i dansa

Por Vicent Ribas
17 septiembre 2018
en + Pitiüses
0
Dansa

@Noudiari / El Consell de Formentera, a través de l’àrea de Cultura, presenta una nova edició de L’Illa a Escena, el programa d’arts escèniques i musicals previstes per a l’últim quadrimestre d’aquest 2018.

La Sala de Cultura Cinema oferirà noves propostes adreçades a tots els públics per a promoure i fomentar la vida cultural a l’illa.





 

Com ve sent habitual, totes les expressions artístiques i estils, tant en el món del teatre com de la dansa i dels espectacles infantils tindran de nou un espai en aquest cicle pensat per enriquir la vida cultural de l’illa en els mesos de fora de temporada.

Setembre

L’Illa a Escena arrenca el darrer cap de setmana de setembre amb l’actuació del  Grup de Teatre des Cubells, que presentarà a Formentera el seu darrer treball: Sa Carai de Caputxeta, una comèdia protagonitzada per na Catalineta, una fadrina molt garruda i de bona fortuna a qui no manquen pretendents que es veurà immersa enmig d’una història d’allò més curiosa.

L’obra es podrà veure el proper dissabte 29 de setembre a les 20.30 hores a la Sala de Cultura Cinema.

Octubre

A l’octubre, els més petits podran gaudir de l’espectacle de dansa Por unos pasitos de ná de la companyia Ambulantes danza. Mitjançant el llenguatge del flamenc i la dansa contemporània, els personatges d’aquest espectacle escenifiquen el respecte a les identitats a través de les formes.

Nominat al Premi Max com a millor espectacle revelació, aquesta obra forma part del programa Platea del Ministeri de Cultura.

Por unos pasitos de ná es podrà veure a la Sala de Cultura Cinema el 6 d’octubre a les 18.00 hores.

Així mateix, i dins del circuit TalentIB impulsat per l’Institut d’Estudis Baleàrics, arribarà a Formentera Las 2 en punto de la companyia As Marias, una tragicomèdia, guanyadora del certamen de Creació Teatral d’Art Jove 2016, basada en dues conegudes dones anarquistes de Santiago de Compostel·la que, després de rebre abusos de poder, es converteixen en personatges carismàtics i estrambòtics que passegen per un món propi de bogeria que crea un espai de  revolució i convicció.

L’espectacle es podrà veure dissabte 27 d’octubre a les 20.30 a la Sala de Cultura Cinema.

Novembre

El 10 de novembre, dins de la programació de la setmana LGTBI, es presentarà a Formentera CROCTH de la companyia mallorquina Baal, un espectacle de nous llenguatges escènics: dansa, teatre i performance, que reflexiona sobre la identitat de gènere proposant l’experiment de que tots podem ser dones, homes i tot el que es troba en el contínuum que va de l’un a l’altre, en un mateix cos.

L’espectacle, emmarcat dins del circuit TalentIB impulsat per l’Institut d’Estudis Baleàrics, es podrà veure a la Sala de Cultura Cinema el dissabte 10 de novembre a les 20.30 hores

També al novembre, els interessats en les noves dramatúrgies podran gaudir de la presència de Marcel·lí Antúnez Roca, cofundador de la Fura dels Baus i un dels artistes més reconeguts d’Espanya en l’ús de les tecnologies digitals en el camp de la performance.

Així, el dissabte 17 de novembre, a la Sala de Cultura Cinema, a partir de les 19 hores i en el marc de la segona edició de Collective Signatures (projecte de residència d’artistes a Formentera creat per Francesca Carol) Antúnez presentarà: “Conferència mecatrònica “Systematurgy. Accions, dispositius i dibuixos”, muntatge on, a través d’un sistema interactiu, mostrarà la seva carrera des del seu inici a principis de la dècada dels 90 fins avui.

Es presentarà també el curtmetratge “Signum”, produït a Formentera durant la primera edició del projecte Collective Signatures per  VestAndPage en col·laboració amb Francesca Carol Rolla i la troupe internacional d’artistes La Pocha Nostra.

Finalment, el 24 de novembre, dins el programa Platea, els més petits podran gaudir de Safari, de la companyia La Baldufa, un espectacle per a públic familiar que vol apropar través de les titelles l’assetjament escolar als infants. En Pinyot i en Carabassot ens expliquen el conflicte en què s’han trobat immersos a la sabana, on s’han desplaçat després d’haver-se assabentat de la misteriosa desaparició del lleó.

Safari es podrà veure a la Sala de Cultura Cinema el dissabte 24 de novembre a les 18.00 hores.

Desembre

El desembre arriba a Formentera Travelling, de la companyia Baal. Una performance on la dansa i la tecnologia interactiva s’uneixen.

L’espectacle, que forma part de la programació del 7 a les 6,  es podrà veure dijous 13 i divendres 14 a la Casa del Poble de la Mola a partir de les 20.30 hores.

Per acabar el mes, els més petits gaudiran de valent, amb Tatanka, un espectacle familiar dirigit per Montse Bonet en llenguatge clown que narra les aventures de Suli i Monyaco en un món molt diferent al seu. Una peça per a tots els públics que es capbussa en la cultura i civilització dels indis que viuen a Amèrica.

L’obra es podrà veure dissabte 29 de novembre a les 18.00 hores a la Sala de Cultura Cinema.

Preus

Tots els espectacles adults tenen un preu de 5 euros, menys Collective Signatures II Edició que es de franc i Travelling, amb taquilla inversa.

Les activitats infantils tenen un preu de 3 euros.

Suport cultural

L’Illa a Escena compta amb el suport de l’Institut d’Estudis Baleàrics a través del programa TalentIB per a la difusió de les arts escèniques, i dels programa Platea del Ministeri de Cultura, creat per impulsar la programació conjunta de companyies professionals de dansa, teatre i circ, enriquir l’escena cultural i garantir als ciutadans l’accés a la cultura.

Noticia anterior

Roban el material del programa de inserción social un Mar de Posibilidades

Siguiente noticia

Un vuelo Manchester-Ibiza regresa al aeropuerto por culpa de una mujer borracha

RelacionadoNoticias

Piedra conmemorativa en Formentera.

Formentera recuerda a Jaume de na Morna con una piedra conmemorativa en el mirador de sa Senieta

8 octubre 2026
El famoso tren de Cala de Bou volverá a circular por el barrio al ritmo de rock este 10 de octubre.

Cala de Bou despide la temporada con el ‘tren del rock’ del CdB Express

7 octubre 2026
Imagen de la presentación del programa de fiestas hoy en Sant Rafel con vecinos y representantes de las asociaciones del pueblo. Imagen: Ayto. Sant Antoni

Vuelven las fiestas de Sant Rafel con concurso de lanzamiento de espardeña, música y mucho más

7 octubre 2026
Inundaciones acumuladas en la zona de Cala Tarida debido a las lluvias del fin de semana pasado, cuando un vertido provocó el cierre de la playa. Foto: Vecinos Cala Tarida

Sant Josep reabre Cala Tarida, cerrada desde el domingo por un vertido tras las lluvias

7 octubre 2026
Siguiente noticia

Un vuelo Manchester-Ibiza regresa al aeropuerto por culpa de una mujer borracha

Deja una respuesta Cancelar la respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Comentarios recientes

  • B en El Consell de Ibiza facilitará la construcción de vivienda para temporeros en suelo turístico privado sin explotar
  • Exx en PP y Vox frenan la propuesta del PSIB de limitar los precios de alquiler en Baleares
  • Exx en Dimite una edil del PP de Ibiza tras la detención de su marido en una operación antidroga
  • Exx en Dimite una edil del PP de Ibiza tras la detención de su marido en una operación antidroga
  • Exx en Ya hay fecha para la huelga general: 11 de noviembre

Lo más leído

  • Aparcamiento de supermercado en el que anoche no funcionaron los mandos a distancia de apertura de los coches. Foto Noudiari.es

    La llave de tu coche no se ha quedado sin pilas: los clientes de un súper sufren los inhibidores en Ibiza

    0 Compartir
    Compartir 0 Tweet 0
  • El caso Toni ‘Taronges’ pasa a fase de investigación policial y judicial tras más de dos meses desaparecido en Ibiza

    0 Compartir
    Compartir 0 Tweet 0
  • Alerta amarilla este miércoles por viento, lluvia y granizo en Ibiza y Formentera

    0 Compartir
    Compartir 0 Tweet 0
  • Dimite una edil del PP de Ibiza tras la detención de su marido en una operación antidroga

    0 Compartir
    Compartir 0 Tweet 0
  • El PSOE pide a Triguero que explique désde cuando sabía el caso Ana Ferrer y por qué la dimisión tardó 10 días

    0 Compartir
    Compartir 0 Tweet 0

Archivos

AVISO LEGAL Los contenidos generados por Noudiari se encuentran bajo CC BY-NC 3.0 ES Noudiari.es, Teléfono 871907287. Av. España 7B, 1º - 1ª, Eivissa, Illes Balears redaccion@noudiari.es Noudiari es un proyecto de La Pitiusa de Internet SL, NIF B57810103. Política de cookies y Declaración de privacidad Hecho con Wordpress

Gestiona tu privacidad

Para ofrecer las mejores experiencias, nosotros y nuestros socios utilizamos tecnologías como cookies para almacenar y/o acceder a la información del dispositivo. La aceptación de estas tecnologías nos permitirá a nosotros y a nuestros socios procesar datos personales como el comportamiento de navegación o identificaciones únicas (IDs) en este sitio y mostrar anuncios (no-) personalizados. No consentir o retirar el consentimiento, puede afectar negativamente a ciertas características y funciones.

Haz clic a continuación para aceptar lo anterior o realizar elecciones más detalladas. Tus elecciones se aplicarán solo en este sitio. Puedes cambiar tus ajustes en cualquier momento, incluso retirar tu consentimiento, utilizando los botones de la Política de cookies o haciendo clic en el icono de Privacidad situado en la parte inferior de la pantalla.

Funcional Siempre activo
El almacenamiento o acceso técnico es estrictamente necesario para el propósito legítimo de permitir el uso de un servicio específico explícitamente solicitado por el abonado o usuario, o con el único propósito de llevar a cabo la transmisión de una comunicación a través de una red de comunicaciones electrónicas.
Preferencias
El almacenamiento o acceso técnico es necesario para la finalidad legítima de almacenar preferencias no solicitadas por el abonado o usuario.
Estadísticas
El almacenamiento o acceso técnico que es utilizado exclusivamente con fines estadísticos. El almacenamiento o acceso técnico que se utiliza exclusivamente con fines estadísticos anónimos. Sin un requerimiento, el cumplimiento voluntario por parte de tu Proveedor de servicios de Internet, o los registros adicionales de un tercero, la información almacenada o recuperada sólo para este propósito no se puede utilizar para identificarte.
Marketing
El almacenamiento o acceso técnico es necesario para crear perfiles de usuario para enviar publicidad, o para rastrear al usuario en una web o en varias web con fines de marketing similares.
Estadísticas

Marketing

Características
Siempre activo

Siempre activo
  • Administrar opciones
  • Gestionar los servicios
  • Gestionar {vendor_count} proveedores
  • Leer más sobre estos propósitos
Administrar opciones
  • {title}
  • {title}
  • {title}
Sin resultados
Ver todos
  • Local
    • Local
    • Santa Eulària
    • Sant Joan
    • Sant Antoni
    • Formentera
    • Sant Josep
    • Vila
  • + Pitiüses
  • Deportes
    • Fútbol
    • Baloncesto
    • Atletismo
    • Balonmano
    • Natación
    • Motor
    • Tiro con arco
  • Opinión
    • Cartas a noudiari
    • Columna
  • Cultura
    • Libros
    • Música
    • Llibres curiosos
    • Paraules Nostres
    • Cine
    • Cómics
  • Empresas

AVISO LEGAL Los contenidos generados por Noudiari se encuentran bajo CC BY-NC 3.0 ES Noudiari.es, Teléfono 871907287. Av. España 7B, 1º - 1ª, Eivissa, Illes Balears redaccion@noudiari.es Noudiari es un proyecto de La Pitiusa de Internet SL, NIF B57810103. Política de cookies y Declaración de privacidad Hecho con Wordpress