Noudiari.es
  • Local
    • Local
    • Santa Eulària
    • Sant Joan
    • Sant Antoni
    • Formentera
    • Sant Josep
    • Vila
  • + Pitiüses
  • Deportes
    • Fútbol
    • Baloncesto
    • Atletismo
    • Balonmano
    • Natación
    • Motor
    • Tiro con arco
  • Opinión
    • Cartas a noudiari
    • Columna
  • Cultura
    • Libros
    • Música
    • Llibres curiosos
    • Paraules Nostres
    • Cine
    • Cómics
  • Empresas
Sin resultados
Ver todos
Sin resultados
Ver todos
Noudiari.es
Sin resultados
Ver todos

Sant Antoni presentarà a l’ITB un ‘flower power’ que es dirà d’Ibiza October Festival i un ‘walk of fame’

Por Rebecca Beltrán
3 marzo 2014
en + Pitiüses
10
0
Compartido
Share on FacebookShare on Twitter

@Noudiari/ L’Ajuntament de Sant Antoni de Portmany donarà a conèixer en la propera fira turística ITB de Berlín que tindrà lloc del 5 al 9 de març el producte Sunset&Sea, la iniciativa conjunta entre empresaris del municipi i Consistori que posa en valor Portmany com a destí turístic reconegut internacionalment per la seva posta de sol, la música chill-out, l’oferta d’oci, les activitats nàutiques i relacionades amb la mar i tota l’oferta complementària que ha crescut al voltant del fenòmen natural que ha fet que Sant Antoni sigui conegut arreu del món, el sunset. 

A la imatge, la presentació a la qual hi ha assistit el regidor de Turisme, Vicent Ribas, la regidora de Comerç, Maria Ramón, la regidora de Festes, Lidia Costa, i la gerent de l’Estació Nàutica de Sant Antoni i Sant Josep, Judit Gargallo.
A la imatge, la presentació a la qual hi ha assistit el regidor de Turisme, Vicent Ribas, la regidora de Comerç, Maria Ramón, la regidora de Festes, Lidia Costa, i la gerent de l’Estació Nàutica de Sant Antoni i Sant Josep, Judit Gargallo.

Segons ha explicat el regidor de Turisme, Vicent Ribas, el Consistori ha fet una “forta posta” en la feina en equip amb els empresaris de Sant Antoni “per anar junts a les fires turístiques i promocionar el millor que tenim a Sant Antoni: el mar, la posta de sol i tota l’activitat complementària i que podem oferir als turistes que ens visiten”. L’Ajuntament va iniciar la campanya Sunset&Sea a la World Travel Market de Londres, on va presentar per primer cop la marca, amb el DJ José Padilla, el pare del chill-out, que va apadrinar els actes promocionals i el DVD on es mostra un nou Sant Antoni amb establiments i una oferta de qualitat, destacant llocs emblemàtics i que han sofert una renovació com el Club Nàutic i l’oferta de l’Estació Nàutica. A Fitur, Sant Antoni va seguir amb la campanya i es va organitzar una festa fora del recinte, a La Posada de Las Ánimas, on es va presentar en societat el vídeo Sunset&Sea, amb música original del DJ Padilla i el calendari Sunset 2014, un almanac amb fotografies del municipi i on s’hi especifica cada dia l’hora a la qual es pon el sol.

Ara, a l’ITB, Sant Antoni seguirà amb la campanya Sunset&Sea però com a novetat es presentarà un nou eslògan: The best things in life are free. Sant Antoni, open 365 days a year. “La idea és reforçar i consolidar la campanya Sunset&Sea iniciada a l’octubre a la World Travel Market amb aquest nou eslògan i amb nou material que permetrà als usuaris descarregar-se el vídeo i visionar-lo en els mòbils o ‘tablets’ a través del codi QR que incorporem en el material de promoció”, ha explicat el regidor.

Primer Ibiza October Festival: ambient hippie, música, cultura i gastronomia
D’altra banda, el màxim responsable municipal de Turisme ha avançat que l’Ajuntament està treballant en la celebració de l’Ibiza October Festival, el primer festival inspirat en la cultura flower i hippie que ja té dates concretes i que compta amb la participació de les regidories de Comerç i Festes i els empresaris turístics i restauradors del municipi. El festival es celebrarà els dies 9,10 11 i 12 d’octubre i “neix amb la idea de concentrar a Sant Antoni en quatre dies, un llarg cap de setmana, un programa musical, cultural i gastronòmic inspirat en el món hippie i les festes ‘flower power’ que tenen tant d’èxit”, ha explicat Ribas.

El programa serà molt variat i sobretot “tindrà una oferta de qualitat i que ens ajudarà a desestacionalitzar”. En aquest sentit, el regidor ha explicat que s’està treballant en el fet que el programa del festival inclogui concerts de músics de primera fila, activitats culturals de avantguarda i propostes gastronòmiques molt interessants, centrades en el món hippie”.

El regidor de Turisme, tanmateix, ha explicat que per a l’Ibiza October Festival “tenim el doble compromís de Baleària que hi haurà vaixells disponibles del 9 al 12 d’octubre i en poder tematitzar un dels seus vaixells perquè es puguin vendre paquets turístics només per acudir al October Fest de Sant Antoni”. A més, Ribas ha avançat que “els touropeadors Jet2 i Thomas Cook s’han interessat en el festival per tal de vendre paquets turístics als seus clients que incloguin viatge i estada a Sant Antoni per assistir al certamen”.

Passeig de la Fama a Ses Variades
Per últim, el regidor ha avançat que el Consistori projecta crear a Ses Variades un ‘Passeig de la Fama’. Es tracta de retre un homenatge als mites musicals i artistes que han tingut o tenen en l’actualitat una relació directa amb Sant Antoni. “Serà com el passeig de les estrelles de Hollywood i un homenatge que l’Ajuntament de Sant Antoni farà a les celebritats que han contribuït a donar a conèixer el nostre municipi arreu del món”.

L'artista Elton John seria un dels integrants del 'Passeig de la Fama' de Sant Antoni.  Foto: Richard Mushet (Wikipedia)
L’artista Elton John seria un dels integrants del ‘Passeig de la Fama’ de Sant Antoni.
Foto: Richard Mushet (Wikipedia)

Es crearà un comitè d’experts que seran els encarregats d’elegir els artistes que opten a formar part del Passeig de la Fama. A més, ja s’està treballant en el disseny i material que es col·locarà en el passeig. “Hem començat a treballar-hi i, en principi, ens agrada la idea que el disseny que ha d’homenatjar als artistes estigui relacionat amb la posta de sol. Estem valorant despeses i resistència de materials però sí val a dir que el guardó podria tenir una part de ceràmica feta de forma artesanal pels ceramistes d’Eivissa”, ha explicat Vicent Ribas. “Es tracta de retre homenatge a artistes vinculats a Sant Antoni com poden Pete Tong, José Padilla, Elton John o Pino Sagliocco, entre molts altres”, ha conclòs el regidor.

 

Noticia anterior

Joan Carmona y Hugo Prendes, nuevos campeones de Baleares infantil y alevín de piragüismo

Siguiente noticia

Susana Torres: «Mi ilusión es ser campeona de España de boxeo y, después, colgar los guantes»

RelacionadoNoticias

Sant Antoni destina 1,2 millones a modernizar el pabellón Quartó de Portmany

Sant Antoni destina 1,2 millones a modernizar el pabellón Quartó de Portmany

23 mayo 2025
IbizaPreservation organiza un taller para conservar los sabores de primavera sin generar desperdicios

IbizaPreservation organiza un taller para conservar los sabores de primavera sin generar desperdicios

23 mayo 2025
PACMA denuncia la inacción institucional en Ibiza por la gestión de gatos comunitarios

PACMA denuncia la inacción institucional en Ibiza por la gestión de gatos comunitarios

23 mayo 2025
Liberan en Formentera a una tortuga marina afectada por ingerir plásticos y porexpán

Liberan en Formentera a una tortuga marina afectada por ingerir plásticos y porexpán

23 mayo 2025
Siguiente noticia

Susana Torres: "Mi ilusión es ser campeona de España de boxeo y, después, colgar los guantes"

Comentarios 10

  1. jdare says:
    11 años atrás

    ¿No es una broma?

    Responder
  2. jdare says:
    11 años atrás

    ¿No es una broma?

    Responder
  3. Pasmado says:
    11 años atrás

    Parece que no es una broma, impresionante…

    Responder
  4. Pasmado says:
    11 años atrás

    Parece que no es una broma, impresionante…

    Responder
  5. Marcos says:
    11 años atrás

    Aquesta gent de Sant Antoni tendria que anar deixant es LSD….

    Responder
  6. Marcos says:
    11 años atrás

    Aquesta gent de Sant Antoni tendria que anar deixant es LSD….

    Responder
  7. il-lusionat says:
    11 años atrás

    Ja esta bé home d’utilitzar el flower power i el hippisme… ni un sol hippie va fonyar sant antoni en la vida… collons. Una mica mes d’imaginació

    Responder
  8. il-lusionat says:
    11 años atrás

    Ja esta bé home d’utilitzar el flower power i el hippisme… ni un sol hippie va fonyar sant antoni en la vida… collons. Una mica mes d’imaginació

    Responder
  9. cabretjat says:
    11 años atrás

    un poco de respeto hacia los hippies y los otros municipios. Hace apenas un mes hacía esa presentación Santa Eulalia en fitur pero ellos tienen y defienden 2 mercadilloa, Las Dalias y Es Canar ¿Con que argumento lo hace Sant Antoni?

    Responder
  10. cabretjat says:
    11 años atrás

    un poco de respeto hacia los hippies y los otros municipios. Hace apenas un mes hacía esa presentación Santa Eulalia en fitur pero ellos tienen y defienden 2 mercadilloa, Las Dalias y Es Canar ¿Con que argumento lo hace Sant Antoni?

    Responder
  11. Pasmado says:
    11 años atrás

    Esto es un ejemplo de la falta de criterio y creatividad. Puestas de sol hay en todo el mundo, nada nuevo bajo el sol. El paseo de la fama una burda copia del intento de Rodrigo en darle promoción a los Dj coleguillas de la noche. La naútica es un buen filón para el negociete de las estaciones náuticas y amiguetes de la cuchi pandi. Cuando no hay más ideas y todos los palmeros aplauden, el tuerto es el rey en el mundo de los ciegos. Pero como el eslogan está en inglés, seguro que es algo innovador.

    Responder
  12. Pasmado says:
    11 años atrás

    Esto es un ejemplo de la falta de criterio y creatividad. Puestas de sol hay en todo el mundo, nada nuevo bajo el sol. El paseo de la fama una burda copia del intento de Rodrigo en darle promoción a los Dj coleguillas de la noche. La naútica es un buen filón para el negociete de las estaciones náuticas y amiguetes de la cuchi pandi. Cuando no hay más ideas y todos los palmeros aplauden, el tuerto es el rey en el mundo de los ciegos. Pero como el eslogan está en inglés, seguro que es algo innovador.

    Responder
  13. pagesindignat says:
    11 años atrás

    Passeig de la fama? Que és es dia des innocents avui? Crec que millor li podrien dir passeig de la fam:-):-):-):-) o de ses paneres que és lo que hi corre tot s’hivern….

    Responder
  14. pagesindignat says:
    11 años atrás

    Passeig de la fama? Que és es dia des innocents avui? Crec que millor li podrien dir passeig de la fam:-):-):-):-) o de ses paneres que és lo que hi corre tot s’hivern….

    Responder
  15. pagesindignat says:
    11 años atrás

    Per cert,vent ses cares que hi ha no m’extranya mica que també promocionin sa náutica. Cada u grana cap a casa seva, sa màfia és sa màfia……..

    Responder
  16. pagesindignat says:
    11 años atrás

    Per cert,vent ses cares que hi ha no m’extranya mica que també promocionin sa náutica. Cada u grana cap a casa seva, sa màfia és sa màfia……..

    Responder
  17. anonimouse says:
    11 años atrás

    paseo de la fama con excrementos y sin luz…. poz si oiga… mola mazo!!!

    Responder
  18. anonimouse says:
    11 años atrás

    paseo de la fama con excrementos y sin luz…. poz si oiga… mola mazo!!!

    Responder
  19. chalado plus says:
    11 años atrás

    Los hippies estuvieron siempre principalmente en San Carlos, además en San Juan y San Lorenzo ¿Cual es la relación con San Antonio para que las 2 regidurías implicadas hayan llegado a la conclusión de que debían celebrar allí ese evento?

    Responder
  20. chalado plus says:
    11 años atrás

    Los hippies estuvieron siempre principalmente en San Carlos, además en San Juan y San Lorenzo ¿Cual es la relación con San Antonio para que las 2 regidurías implicadas hayan llegado a la conclusión de que debían celebrar allí ese evento?

    Responder

Deja una respuesta Cancelar la respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Comentarios recientes

  • Bigarrat en Ibiza se moviliza contra los asentamientos: frente común y plan de acción con desalojos
  • Idp en Proponen la creación de un museo etnográfico en Sant Joan
  • Pek en Ibiza se moviliza contra los asentamientos: frente común y plan de acción con desalojos
  • Pek en Proponen la creación de un museo etnográfico en Sant Joan
  • Xol en Ibiza se moviliza contra los asentamientos: frente común y plan de acción con desalojos

Archivos

  • mayo 2025
  • abril 2025
  • marzo 2025
  • febrero 2025
  • enero 2025
  • diciembre 2024
  • noviembre 2024
  • octubre 2024
  • septiembre 2024
  • agosto 2024
  • julio 2024
  • junio 2024
  • mayo 2024
  • abril 2024
  • marzo 2024
  • febrero 2024
  • enero 2024
  • diciembre 2023
  • noviembre 2023
  • octubre 2023
  • septiembre 2023
  • agosto 2023
  • julio 2023
  • junio 2023
  • mayo 2023
  • abril 2023
  • marzo 2023
  • febrero 2023
  • enero 2023
  • diciembre 2022
  • noviembre 2022
  • octubre 2022
  • septiembre 2022
  • agosto 2022
  • julio 2022
  • junio 2022
  • mayo 2022
  • abril 2022
  • marzo 2022
  • febrero 2022
  • enero 2022
  • diciembre 2021
  • noviembre 2021
  • octubre 2021
  • septiembre 2021
  • agosto 2021
  • julio 2021
  • junio 2021
  • mayo 2021
  • abril 2021
  • marzo 2021
  • febrero 2021
  • enero 2021
  • diciembre 2020
  • noviembre 2020
  • octubre 2020
  • septiembre 2020
  • agosto 2020
  • julio 2020
  • junio 2020
  • mayo 2020
  • abril 2020
  • marzo 2020
  • febrero 2020
  • enero 2020
  • diciembre 2019
  • noviembre 2019
  • octubre 2019
  • septiembre 2019
  • agosto 2019
  • julio 2019
  • junio 2019
  • mayo 2019
  • abril 2019
  • marzo 2019
  • febrero 2019
  • enero 2019
  • diciembre 2018
  • noviembre 2018
  • octubre 2018
  • septiembre 2018
  • agosto 2018
  • julio 2018
  • junio 2018
  • mayo 2018
  • abril 2018
  • marzo 2018
  • febrero 2018
  • enero 2018
  • diciembre 2017
  • noviembre 2017
  • octubre 2017
  • septiembre 2017
  • agosto 2017
  • julio 2017
  • junio 2017
  • mayo 2017
  • abril 2017
  • marzo 2017
  • febrero 2017
  • enero 2017
  • diciembre 2016
  • noviembre 2016
  • octubre 2016
  • septiembre 2016
  • agosto 2016
  • julio 2016
  • junio 2016
  • mayo 2016
  • abril 2016
  • marzo 2016
  • febrero 2016
  • enero 2016
  • diciembre 2015
  • noviembre 2015
  • octubre 2015
  • septiembre 2015
  • agosto 2015
  • julio 2015
  • junio 2015
  • mayo 2015
  • abril 2015
  • marzo 2015
  • febrero 2015
  • enero 2015
  • diciembre 2014
  • noviembre 2014
  • octubre 2014
  • septiembre 2014
  • agosto 2014
  • julio 2014
  • junio 2014
  • mayo 2014
  • abril 2014
  • marzo 2014
  • febrero 2014
  • enero 2014
  • diciembre 2013
  • noviembre 2013
  • octubre 2013
  • septiembre 2013
  • agosto 2013
  • julio 2013
  • junio 2013
  • mayo 2013
  • abril 2013
  • marzo 2013
  • febrero 2013
  • enero 2013
  • diciembre 2012
  • noviembre 2012
  • octubre 2012
  • marzo 13

AVISO LEGAL Los contenidos generados por Noudiari se encuentran bajo CC BY-NC 3.0 ES Noudiari.es, Av. de Santa Eulària nº 17 escala D oficina 15D, Illes Balears redaccion@noudiari.es Noudiari es un proyecto de La Pitiusa de Internet SL, NIF B57810103. Política de cookies y Declaración de privacidad Hecho con Wordpress

Gestiona tu privacidad

Para ofrecer las mejores experiencias, nosotros y nuestros socios utilizamos tecnologías como cookies para almacenar y/o acceder a la información del dispositivo. La aceptación de estas tecnologías nos permitirá a nosotros y a nuestros socios procesar datos personales como el comportamiento de navegación o identificaciones únicas (IDs) en este sitio y mostrar anuncios (no-) personalizados. No consentir o retirar el consentimiento, puede afectar negativamente a ciertas características y funciones.

Haz clic a continuación para aceptar lo anterior o realizar elecciones más detalladas. Tus elecciones se aplicarán solo en este sitio. Puedes cambiar tus ajustes en cualquier momento, incluso retirar tu consentimiento, utilizando los botones de la Política de cookies o haciendo clic en el icono de Privacidad situado en la parte inferior de la pantalla.

Funcional Siempre activo
El almacenamiento o acceso técnico es estrictamente necesario para el propósito legítimo de permitir el uso de un servicio específico explícitamente solicitado por el abonado o usuario, o con el único propósito de llevar a cabo la transmisión de una comunicación a través de una red de comunicaciones electrónicas.
Preferencias
El almacenamiento o acceso técnico es necesario para la finalidad legítima de almacenar preferencias no solicitadas por el abonado o usuario.
Estadísticas
El almacenamiento o acceso técnico que es utilizado exclusivamente con fines estadísticos. El almacenamiento o acceso técnico que se utiliza exclusivamente con fines estadísticos anónimos. Sin un requerimiento, el cumplimiento voluntario por parte de tu Proveedor de servicios de Internet, o los registros adicionales de un tercero, la información almacenada o recuperada sólo para este propósito no se puede utilizar para identificarte.
Marketing
El almacenamiento o acceso técnico es necesario para crear perfiles de usuario para enviar publicidad, o para rastrear al usuario en una web o en varias web con fines de marketing similares.
Estadísticas

Marketing

Características
Siempre activo

Siempre activo
Administrar opciones Gestionar los servicios Gestionar {vendor_count} proveedores Leer más sobre estos propósitos
Administrar opciones
{title} {title} {title}
Sin resultados
Ver todos
  • Local
    • Local
    • Santa Eulària
    • Sant Joan
    • Sant Antoni
    • Formentera
    • Sant Josep
    • Vila
  • + Pitiüses
  • Deportes
    • Fútbol
    • Baloncesto
    • Atletismo
    • Balonmano
    • Natación
    • Motor
    • Tiro con arco
  • Opinión
    • Cartas a noudiari
    • Columna
  • Cultura
    • Libros
    • Música
    • Llibres curiosos
    • Paraules Nostres
    • Cine
    • Cómics
  • Empresas

AVISO LEGAL Los contenidos generados por Noudiari se encuentran bajo CC BY-NC 3.0 ES Noudiari.es, Av. de Santa Eulària nº 17 escala D oficina 15D, Illes Balears redaccion@noudiari.es Noudiari es un proyecto de La Pitiusa de Internet SL, NIF B57810103. Política de cookies y Declaración de privacidad Hecho con Wordpress