Sabors d’Eivissa d’allò més originals aquest dissabte al Mercat de Sant Josep | Noudiari.es

Sabors d’Eivissa d’allò més originals aquest dissabte al Mercat de Sant Josep

 

@Noudiari / Aquest dissabte, en el marc del Mercat Ecològic, Local i d’Artesania de Sant Josep de sa Talaia, el xef Martín Torres, del restaurant Es Galliner, convida a degustar un plat fresc i amb producte de temporada com és el sashimi de síndria.




La campanya Sabors d’Eivissa, creada pel Consell d’Eivissa, porta fins a Sant Josep la possibilitat de redescobrir els productes de temporada de l’horta eivissenca amb una sèrie de tallers de showcooking a càrrec del xef Torres.

Un dissabte al mes, en tocar les 11.30 hores i durant la celebració del Mercat, el xef Torres ens ensenya com aprofitar els productes locals de l’horta d’estiu.



2 Respuestas a Sabors d’Eivissa d’allò més originals aquest dissabte al Mercat de Sant Josep

  1. Vicente Responder

    24 septiembre, 2018 en 13:38

    El mercado ibicenco puede presentar como productos propios de la isla la “ceba vermella”, la “pebrera blanca”, la ” montgeta de ganxet” la ” taronja destiu” i “la poma de ravell” todos ellos productos de verano y si a ello incorporamos los higos podemos situarnos en uno de los paises con mayor variedad de productos horticolasdel mundo. Ahi va eso: donde se come mejor del mundo es aquí.Si juntamos el marisco el pescado y la carne ahora mismo Ibiza no es solamente la isla de la fiesta sino del buen comer del mundo. Enhorabuena por los que contribuyen a ello.

  2. Vicente Responder

    24 octubre, 2018 en 13:33

    En· uno de tantos viajes por el extranjero fui a parar a Egipto ymi asombro fue como estaban aprovechados los màrgenes del rio por una agricultura intensiva y picado por la curiosidad pensé : caray si esto podriamos hacerlo en Ibiza. Si aprovechamos toda el agua que se pierte por las autopistas, una agua de una categoria superior, para la agricultura, mediante la construcción de albercas en todo su recorrido, podríamos hacer los mismo. El clima lo tenemos, los sabores de Ibiza también- con la fertilidad de los terrenos, que ni te digo. ¡Venga ya y hagamos una de las nuestras!

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *